Księga gości

[Strona główna]
[Wpisz się]

uiucakevay06.01.2011 20:23 :: IP: 75.126.179.51


[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=67577]Trazodone no rx needed[/url]
[url=http://www.asiayak.com/showthread.php?t=18068]Klonopin no rx needed cod[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=67578]Doxycycline no rx needed cod[/url]
[url=http://www.box.net/shared/ch07m0kerk]Acyclovir no prescription[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=67419]next day Valium delivery[/url]
[url=http://www.asiayak.com/showthread.php?t=18063]buy Cialis without a prescription online order generic[/url]
[url=http://www.counterstrikesource.com/forums/viewtopic.php?t=109386]Carisoprodol without prescription[/url]
[url=http://www.asiayak.com/showthread.php?t=18065]buy generic Ativan online no prescription[/url]
[url=http://www.box.net/shared/i4es4m8hjq]Prevacid no prescription[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=67579]Valtrex no rx needed cod[/url]
[url=http://www.asiayak.com/showthread.php?t=18074]buy Accutane online with no prescription[/url]
[url=http://blog.bitcomet.com/post/306399/]Vicodin no prescription needed[/url]
[url=http://www.box.net/shared/yu6p05uupl]Valtrex no prescription[/url]
[url=http://www.asiayak.com/showthread.php?t=18067]buy Alprazolam online with no prescription[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=67580]buy Tramadol online cod no prescription[/url]
[url=http://www.box.net/shared/audhf411rd]Trazodone no prescription[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=68533]Ambien next day delivery[/url]
[url=http://www.box.net/shared/fpd2lful75]Medrol no prescription[/url]
[url=http://www.counterstrikesource.com/forums/viewtopic.php?t=109369]Viagra overnight delivery[/url]
[url=http://www.box.net/shared/ghkg8p3ddx]Fluoxetine no prescription[/url]
[url=http://www.kaskus.us/blog.php?b=68530]Buy Viagra next day delivery[/url]
[url=http://www.box.net/shared/bzmvzz7pll]Diflucan no prescription[/url]


Marek28.12.2010 16:44 :: IP: 178.252.27.3

wasza strona jest ok


Panna-pstryk31.08.2009 21:59 :: IP: 89.75.142.107

Bardzo podoba mi się Twoje spojrzenie na Pragę - cudowny klimat !
Pozdrawiam :-)


gubernator01.07.2009 11:54 :: IP: 62.29.253.6

Milo bylo odwiedzić to urocze miejsce.
Zdjęc nawet nie za dużo ale parę doskonałych. Mam podobny sentyment do ruder itp. miejsc. Ale zeby to pokazać trzeba mieć dobry warsztat i dobre oko.No i dobre nogi do chodzenia z aparatem. Wszystkie te zalety posiadasz. Pozdrawiam Koleżankę i życzę rownie udanych obrazów ( o lepsze moze być bardzo trudno ;))
Moze kiedyś będzie okazja spotkać się w plenerze. pozdrawiam.
Marcin


doko06.06.2008 10:31 :: IP: 77.253.124.73

Dziękuję :)


Oldboy06.05.2008 21:41 :: IP: 89.77.144.187

Są super !
I to byłoby na tyle ... .


Michał17431.12.2007 20:57 :: IP: 83.4.98.6

Bardzo fajne prace. Powodzenia.


mef30.09.2007 17:49 :: IP: 83.24.100.55

ciekawe fotki tej bardziej \"warszawskiej\" strony. dodaję do linków. pozdrawiam i zapraszam do siebie


mef30.09.2007 17:48 :: IP: 83.24.100.55

ciekawe fotki tej bardziej \"warszawskiej\" strony. dodaję do linków. pozdrawiam i zapraszam do siebie


Oldboy20.03.2007 16:47 :: IP: 194.9.67.131

Może by coś tak o naszym najlepszym dzielnicowym klubie tj. o \"DRUKARZU\" ?

Pozdrawiam ziomali z Grochowa.


gosiek17.12.2006 16:01 :: IP: 212.76.33.104

ehhhh miło pooglądać \"stare śmieci\" z dziecinstwa :) chyba będę tu częściej zaglądać bo coś mi fizycznie nie po drodze za Wisłę . Pozdrawiam


rosomak30.04.2006 13:24 :: IP: 64.191.210.139

Cześć, cieszę się że już są jakieś foty i koniec problemów z internetem.Co do prośby to nie chciałbym Ci zawracać głowy ale jakbyś była kiedyś na osiedlu Ostrobramska w okolicach szkoły (stara 102)to możesz cyknąć parę fotek w okolicy.Co do spacerów to jasne że oglądałem wszystkie zdjęcia,znam twojego bloga jak własną kieszeń. Kiedyś mieszkałem w tych okolicach przy Grochowskiej i chodziłem na religię do kościoła na Szembeka, trochę lat temu.To miło pooglądać fotki ze stron w których się wychowywało.Czekam na Grochów widziany twoimi oczami. Serdeczne pozdro z Bagdadu.


doko (potejstroniewisly)29.04.2006 15:53 :: IP: 83.31.52.124

Rosomaku :) dziękuję za wpis i uznanie :) Jeżeli masz jakieś życzenia co do zdjęć i chciałbyś konkretne miejsca na nich zobaczyć, napisz :) postaram się spełnić prośbę jeśli się uda. (choć nie dlugo ciężki okres nastanie dla studentow ;) i może być mały problem z czasem)
PS. Nei wiem czy już zaglądałeś, jeśli nie, polecam - spacery bryt.bryta w linkach.Facet odwalił kawał dobrej roboty, obfotografował ulice praktycznei kawałek po kawałku. Może się troche długo ladować ale chyba warto poczekać. Pozdrawiam


rosomak27.04.2006 18:15 :: IP: 64.191.210.139

Cześć
Masz super bloga,strzał w dziesiątkę,co się dzieje z internetem u ciebie? Mieszkamy chyba w tej samej okolicy tylko ja na osiedlu Ostrobramska.Bardzo mi brakuję widoków z tych stron bo obecnie jestem bardzo daleko od domu.Z niecierpliwością czekam na nowe foty,mam nadzieję że to tylko chwilowa przerwa. Pozdro z Bagdadu


1





[Księga gości]

Strona Główna

@ E-mail


4877663

Jestem też tutaj

galeria fotoforum
doko

Kategorie

Grochów(22)
dzieje się(8)
blabla(5)
Kamionek(4)
Gocław(4)
Saska Kępa(4)
spacery(4)
Gocławek(3)
z wizytą(2)
co nowego(1)
 
Linki

FORUM
literaturanaperyferiach
archiwalnie parafia
stowarzyszenieCREO
promują kulturę
mieszkaniec
PraskaGrupaRowerowa
Spacery bryt.bryta
Spacer 1
Spacer 2
Spacer 3
Spacer 4
PragaPłd za oknem

Warszawskie fotoblogi

fenomen warszawy
warszawaJegoOkiem
trzaskprask
warsawdaily
warszawa
pod ziemią
warszawskiFotoblog
jego Zacisze
warszawiarnia
ndemi
streetphotography
Syreni Gród
śladami Złego
varszawsky
Fernanda
miejsce na link


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FreeStat.pl - Gratis statystyki WWW   

powered by Ownlog.com & Fotolog.pl